Shop Mobile More Submit  Join Login
Birfday Hats! by colonel-strawberry Birfday Hats! by colonel-strawberry
What the heck DA D: I tried to submit this last night but nothing was loading properly.

Anyways, whipped this up yesterday for :icongriffsnuff:'s birthday! Snuffen and some of my other favorite characters of hers C:

Harhar. Have a good one!
Add a Comment:
 
:icondeviousraptor:
DeviousRaptor Featured By Owner Feb 6, 2013  Student Traditional Artist
:iconswaggplz:
Reply
:iconpetloverspy:
PetLoverSpy Featured By Owner Jan 23, 2013  Hobbyist General Artist
Chub, chub, chub... Oppa Chubba Style! 8DD
Reply
:iconnaturalezas-casa:
Naturalezas-Casa Featured By Owner Dec 2, 2012  Hobbyist Artist
Gandam style XD awesome
Reply
:iconfeatherspiral:
FeatherSpiral Featured By Owner Nov 26, 2012  Hobbyist General Artist
Swag. :iconswagplz:
Also I wanna scratch that chubby dude's big belly. <3
Reply
:iconkemonoapocalypse:
KemonoApocalypse Featured By Owner Nov 25, 2012  Student Digital Artist
omg Chubba Style. This is awesome
Reply
:iconleader-1987:
leader-1987 Featured By Owner Nov 20, 2012
absolutely wonderful!!! >W< they're sooo perfect in your style
Reply
:iconsombraluz-images:
Sombraluz-Images Featured By Owner Nov 19, 2012  Professional General Artist
Cute! :XD:
Reply
:iconrealityz:
RealityZ Featured By Owner Nov 12, 2012  Hobbyist Traditional Artist
who's the guy in the hat, with the skull neckless
Reply
:iconcolonel-strawberry:
colonel-strawberry Featured By Owner Nov 12, 2012
Cactus!
Reply
:iconrealityz:
RealityZ Featured By Owner Nov 12, 2012  Hobbyist Traditional Artist
*necklace, sorry
Reply
:iconliimlsan:
LiimLsan Featured By Owner Nov 11, 2012  Student Filmographer
I'm adoring the shape texture you got here! A nice heirarchical composition, without swoops being confined to the spine.
(Absolute fave on here's that creepy lighting you got on Cactus - although I can sympathize with how hard it is to shade a white character. The pattern on Mutt's a beauteous one - and those feathers! Grrl, you don't know your own skills.)

Hoping Snuff enjoys all this! She should, right? ^^
Reply
:iconkirawra:
KiRAWRa Featured By Owner Nov 10, 2012
amazing and adorable as always! I don't know any of these characters aside from Snuffen, but they look awesome
Reply
:iconlobowupp:
lobowupp Featured By Owner Nov 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
Like the expressions!
Reply
:iconswanlullaby:
SwanLullaby Featured By Owner Nov 9, 2012  Hobbyist General Artist
Her characters in your style... look great!
Reply
:iconchabiikkaku:
Chabiikkaku Featured By Owner Nov 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
Chubba Style :'D
Reply
:icondoddlefur:
DoddleFur Featured By Owner Nov 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
chubba looks awesome xDDD
Reply
:iconkodaic:
Kodaic Featured By Owner Nov 8, 2012  Student General Artist
I love the colors here! :)
Reply
:icondyzkei:
Dyzkei Featured By Owner Nov 8, 2012  Hobbyist General Artist
Thats awesome :D I love their faces.
Reply
:iconmelmeleatrice:
MelMelEatRice Featured By Owner Nov 8, 2012  Professional Filmographer
Love this! They all look so squishy and soft.
Reply
:iconfledglings:
fledglings Featured By Owner Nov 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
omg I adore this! My favorite part is Snuffen's paws, they're so cute kjhasdlkfj
Also loving cactus' grin and mutt's adorbs expression
AND LOL chubba style?! cutest thing EVER! This is amazing Colonel! <3
Reply
:iconnekoshiba:
Nekoshiba Featured By Owner Nov 7, 2012  Student Digital Artist
omg this is too precious *V* <33
Oppa chubba style !! :'D <3 Your style is gorgeous, it's so lifelike ;V;
look at snuffens cute hindlegs and that tiny adorable skull still looks real on cactus *V* I can't even
Shadinggasm <33333
Reply
:iconmizamy:
MizAmy Featured By Owner Nov 7, 2012  Professional Digital Artist
I have had this open for hours Just looking at the Work that you put into this ;A;

so amazing the Colors look so soft and can I just saw Mutt OMG she is so full of life


and Snuffen's Anatomy and and and OPPA CHUBBA STYLE XD
Reply
:iconcolonel-strawberry:
colonel-strawberry Featured By Owner Nov 8, 2012
Haha awehh :) It was fun!
:D
Reply
:iconsorbetberry:
SorbetBerry Featured By Owner Nov 7, 2012  Hobbyist
ZOMG!! WOW!!! 8DDD
your style + Snuff's character = WIN!!!
Reply
:iconchinzapep:
ChinZaPep Featured By Owner Nov 7, 2012  Student Digital Artist
Is it just me or is Chubba doing Gangnam Style?!?!?! |D
Reply
:iconcolonel-strawberry:
colonel-strawberry Featured By Owner Nov 8, 2012
what is this.. gangnam style?

Just kidding,yes, that is exactly what he's doing XD
Reply
:iconchinzapep:
ChinZaPep Featured By Owner Nov 11, 2012  Student Digital Artist
LOLOL That is AWESOME. |D
Reply
:iconalbinodoe:
AlbinoDoe Featured By Owner Nov 7, 2012
Yeeee. So kewt! :)
Reply
:iconfirebonfly:
FireBonFly Featured By Owner Nov 7, 2012  Student
<O> So AMAZ ZANG
Reply
:iconatani1:
Atani1 Featured By Owner Nov 7, 2012  Hobbyist Digital Artist
omg gangnam style lmao they're all so cute, though! :D
Reply
:iconiluvmyspud:
iluvmyspud Featured By Owner Nov 7, 2012  Student Digital Artist
So adorable! Cactus is such a BAMF
Reply
:iconkittykatfangs:
KittyKatFangs Featured By Owner Nov 7, 2012  Hobbyist Digital Artist
I luv this<3
Reply
:iconleroybrown96:
leroybrown96 Featured By Owner Nov 7, 2012  Hobbyist General Artist

Oh goonness.
This is adorable.
I love your style of coloring, shading, and how you do lines.
Nice work!
Reply
:iconboneybackrivers:
BoneyBackRivers Featured By Owner Nov 7, 2012  Student Traditional Artist
My birthday is coming up :D
Reply
:iconfierfairy42:
fierfairy42 Featured By Owner Nov 7, 2012   Digital Artist
Sweet
Reply
:iconplasticmittens:
PlasticMittens Featured By Owner Nov 7, 2012
bwah! so cute! I love how you draw snuffen haha! and that chubby guy omg!
Reply
:iconnivei:
Nivei Featured By Owner Nov 7, 2012  Hobbyist Digital Artist
OPPA CHUBBA STYLE :'D
This is amazing! <33
Reply
:iconcolonel-strawberry:
colonel-strawberry Featured By Owner Nov 7, 2012
Haha yess <3
Reply
:iconhalfdrake010:
Halfdrake010 Featured By Owner Nov 7, 2012  Hobbyist Artist
suddenly, TF2.
Reply
:iconcolonel-strawberry:
colonel-strawberry Featured By Owner Nov 7, 2012
XD
Reply
:iconkikioh-san:
Kikioh-San Featured By Owner Nov 7, 2012  Hobbyist
Cuuute :3
Reply
:iconcolonel-strawberry:
colonel-strawberry Featured By Owner Nov 7, 2012
Thanks!
Reply
:iconskiyee:
skiyee Featured By Owner Nov 7, 2012  Hobbyist General Artist
Awesome!!! :la:
Reply
:iconskiyee:
skiyee Featured By Owner Nov 7, 2012  Hobbyist General Artist
very welcome, i love it! :squee:
Reply
:iconappledeer:
AppleDeer Featured By Owner Nov 7, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
Aww this is so cute!!!
I'm gonna make something for her too!
I love your way of coloring and drawing!!!
Reply
:iconcolonel-strawberry:
colonel-strawberry Featured By Owner Nov 7, 2012
Yay! Shower her in love and arts C:

Thanks!
Reply
:iconsatyrtail:
Satyrtail Featured By Owner Nov 7, 2012  Hobbyist General Artist
OHH THIS IS SO GOOD ;U; YOU'RE AWESOME.
Reply
:iconcolonel-strawberry:
colonel-strawberry Featured By Owner Nov 7, 2012
Thanks!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 7, 2012
Image Size
709 KB
Resolution
800×794
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
9,996
Favourites
1,098 (who?)
Comments
112
×